Skip to content

Kā es varu saņemt rēķinu par iegādātajām precēm?

By Test Modesta TEST

Mēs nosūtīsim rēķinu uz jūsu norādīto e-pastu. Elektroniskais rēķins kalpo arī kā garantija. Turklāt, ja jūs esat izveidojis kontu un veicis pasūtījumu www.kafijasdraugs.lv interneta veikalā, rēķinus būs iespējams atrast savā lietotāja profilā. Vai atbilde bija noderīga? 4 0

Kā un kur es varu veikt līguma ikmēneša maksājumu?

By Test Modesta TEST

Saskaņā ar līzinga kompānijas norādījumiem, maksājumu iespējams veikt ar tiešo debetu; tiešsaistē, skaidrā naudā, bankas filiālē, līgumā norādītajam bankas kontam. Svarīgi: iemaksa jāveic uzņēmumam, ar kuru esat noslēdzis līgumu. Vai atbilde bija noderīga? 0 0

Kā iegādāties kafijas automātu līzingā?

By Test Modesta TEST

Pēc vēlamās preces pievienošanas iepirkumu grozam maksājuma solī izvēlieties vienu no pieejamajiem līzinga pakalpojumu sniedzējiem. Pēc pakalpojumu sniedzēja izvēles noklikšķiniet uz pogas “Pirkt” un jūs tiksiet automātiski novirzīts uz līzinga pakalpojumu sniedzēja mājas lapu. Speciālisti var arī palīdzēt noslēgt līzinga līgumu. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu rakstot e-pastu [email protected] vai telefoniski +371 20044666. Vai … Continued

Kādi ir pieejamie maksājuma veidi?

By Test Modesta TEST

Jūs varat norēķināties ar skaidru naudu, veikt maksājumu internetā izmantojot internetbanku, maksājumu karti, ar bankas pārskaitījumu vai arī maksāt kurjeram skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī (bez papildus maksas). Kā arī mēs piedāvājam līzinga apmaksas iespējas. Vai atbilde bija noderīga? 26 1

Es vēlos nomainīt piegādes adresi. Kā to var izdarīt?

By Test Modesta TEST

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu ([email protected] vai +371 20044666) pēc iespējas ātrāk. Ja Jūsu pasūtījums nav sasniedzis izpildes statusu, tad ir iespējams nomainīt piegādes adresi. Tomēr bieži vien mēs nevaram veikt izmaiņas, jo Jūsu pasūtījums 24 stundu laikā no pasūtījuma brīža tiek sapakots un gaida izsūtīšanu. Vai atbilde bija noderīga? 0 0

Vai ir iespējams mainīt vai atcelt veikto pasūtījumu?

By Test Modesta TEST

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu ([email protected] vai +371 20044666) pēc iespējas ātrāk. Ja Jūsu pasūtījums nav sasniedzis izpildes statusu, tad to ir iespējams mainīt vai atcelt. Tomēr bieži vien mēs nevaram veikt izmaiņas, jo Jūsu pasūtījums 24 stundu laikā no pasūtījuma brīža tiek sapakots un gaida izsūtīšanu. Vai atbilde bija noderīga? 2 0

Kā es varu veikt pasūtījumu jūsu interneta veikalā?

By Test Modesta TEST

Vienkārši atlasiet preces, kuras vēlaties iegādāties, pievienojiet tās savam iepirkumu grozam. Pārejiet uz apmaksas veikšanu, aizpildiet informāciju par sevi, ievadiet apmaksas datus. Pirms pasūtījuma veikšanas ir noderīgi izveidot profilu “Kafijas Draugs” mājas lapā. Tādā veidā būs iespējams aplūkot pirkumu vēsturi, izprintēt rēķinu vai saglabāk kontaktinformāciju. Vai atbilde bija noderīga? 10 4