NEDĒĻAS PIEDĀVĀJUMS
TOP piedāvājums
Ieguvumi
  • 00

    Diena.

  • 00

    Stunda.

  • 00

    Min.

  • 00

    Sec.

TOP piedāvājums

B.U.J

Kā es varu saņemt rēķinu par iegādātajām precēm?

Mēs nosūtīsim rēķinu uz jūsu norādīto e-pastu. Elektroniskais rēķins kalpo arī kā garantija. Turklāt, ja jūs esat izveidojis kontu un veicis pasūtījumu www.kafijasdraugs.lv interneta veikalā, rēķinus būs iespējams atrast savā lietotāja profilā.

Vai atbilde bija noderīga? 2 0

Kā un kur es varu veikt līguma ikmēneša maksājumu?

Saskaņā ar līzinga kompānijas norādījumiem, maksājumu iespējams veikt ar tiešo debetu; tiešsaistē, skaidrā naudā, bankas filiālē, līgumā norādītajam bankas kontam. Svarīgi: iemaksa jāveic uzņēmumam, ar kuru esat noslēdzis līgumu.

Vai atbilde bija noderīga? 0 0

Vai ir iespējams mainīt maksājuma datumu?

Līguma veidošanas brīdī iespējams izvēlēties vispiemērotāko mēneša apmaksas datumu. Svarīgi: pēc līguma parakstīšanas datumu nav iespējams mainīt.

Vai atbilde bija noderīga? 0 0

Kādi dokumenti ir nepieciešami, lai izveidotu līzinga pieteikumu?

Līzinga pieteikumu iespējams izveidot uzrādot personu apliecinošu dokumentu: Latvijas Republikas pasi vai ID karti vai pastāvīgās uzturēšanās atļauju Latvijas Republikā (tam var pievienot citas valsts pilsonības ierakstu).

Vai atbilde bija noderīga? 1 0

Kam ir ļauts iegādāties ierīci līzingā?

To var izdarīt tikai pieaugušie, kuriem ir derīga ID karte, Latvijas pilsoņa vai Eiropas Savienības dalībvalsts pase, un kam ir regulāri ienākumi.

Vai atbilde bija noderīga? 1 0

Kā iegādāties kafijas automātu līzingā?

Pēc vēlamās preces pievienošanas iepirkumu grozam maksājuma solī izvēlieties vienu no pieejamajiem līzinga pakalpojumu sniedzējiem. Pēc pakalpojumu sniedzēja izvēles noklikšķiniet uz pogas “Pirkt” un jūs tiksiet automātiski novirzīts uz līzinga pakalpojumu sniedzēja mājas lapu. Speciālisti var arī palīdzēt noslēgt līzinga līgumu. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu rakstot e-pastu [email protected] vai telefoniski +371 20044666.

Vai atbilde bija noderīga? 2 3

Kādi ir pieejamie maksājuma veidi?

Jūs varat norēķināties ar skaidru naudu, veikt maksājumu internetā izmantojot internetbanku, maksājumu karti, ar bankas pārskaitījumu vai arī maksāt kurjeram skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī (bez papildus maksas). Kā arī mēs piedāvājam līzinga apmaksas iespējas.

Vai atbilde bija noderīga? 14 0

Es vēlos nomainīt piegādes adresi. Kā to var izdarīt?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu ([email protected] vai +371 20044666) pēc iespējas ātrāk. Ja Jūsu pasūtījums nav sasniedzis izpildes statusu, tad ir iespējams nomainīt piegādes adresi. Tomēr bieži vien mēs nevaram veikt izmaiņas, jo Jūsu pasūtījums 24 stundu laikā no pasūtījuma brīža tiek sapakots un gaida izsūtīšanu.

Vai atbilde bija noderīga? 0 0

Vai ir iespējams mainīt vai atcelt veikto pasūtījumu?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu ([email protected] vai +371 20044666) pēc iespējas ātrāk. Ja Jūsu pasūtījums nav sasniedzis izpildes statusu, tad to ir iespējams mainīt vai atcelt.

Tomēr bieži vien mēs nevaram veikt izmaiņas, jo Jūsu pasūtījums 24 stundu laikā no pasūtījuma brīža tiek sapakots un gaida izsūtīšanu.

Vai atbilde bija noderīga? 0 0

Kā es varu zināt, ka mans pasūtījums ir veiksmīgi saņemts?

Līdz ko mūsu maksājumu sniedzējs apstrādās Jūsu pasūtījumu, uz Jūsu e-pastu (kas tika norādīts pirkuma veikšanas brīdī) tiks nosūtīts apstiprinājums.

Vai atbilde bija noderīga? 3 0

Es vēlos pievienot papildus informāciju: durvju kodu, papildu saites uz mājas lapas sadaļām, u.t.t. Kur to iespējams izdarīt?

To iespējams izdarīt pasūtījuma komentāru sadaļā, kad apmaksas brīdī tiek izvēlēts piegādes veids. Laukuma nosaukums ir “Pasūtījuma piezīmes”.

Vai atbilde bija noderīga? 0 0

Kā es varu veikt pasūtījumu jūsu interneta veikalā?

Vienkārši atlasiet preces, kuras vēlaties iegādāties, pievienojiet tās savam iepirkumu grozam. Pārejiet uz apmaksas veikšanu, aizpildiet informāciju par sevi, ievadiet apmaksas datus. Pirms pasūtījuma veikšanas ir noderīgi izveidot profilu “Kafijas Draugs” mājas lapā. Tādā veidā būs iespējams aplūkot pirkumu vēsturi, izprintēt rēķinu vai saglabāk kontaktinformāciju.

Vai atbilde bija noderīga? 5 2

Nevarat atrast atbildi? Sazinieties ar mums

Uzrakstiet mūsu speciālistam

Darba dienās no 10:00 līdz 19:00 mēs sniedzam atbildi nekavējoties

Zvaniet mums

Darba dienās no 10:00 līdz 19:00 mēs sniedzam atbildi nekavējoties +371 20044666