1+1
  • Kur es varu iegādāties Jūsu preci?

    Mūsu veikalā, interneta veikalā, pasūtot pa e-pastu, vai pa telefonu.

    Vai tas palīdzēja?

  • Kādi ir apmaksas veidi?

    Skaidrā naudā, Kafijas Draugs veikalā, ar norēķinu karti, skaidrā naudā kurjeram pie piegādes, ar bankas pārskaitījumu (priekšapmaksa, pamatojoties uz izrakstīto rēķinu), ar bankas pārskaitījumu (pēcapmaksa, pamatojoties uz noslēgto sadarbības līgumu un izrakstīto PPR), maksājums internet, vai izmantojot “BankLink” sistēmu – ērts un dross maksājums internet Piesakoties līzingam izmantojot mūsu līzinga partneri.

    Vai tas palīdzēja?

  • Kā iegādāties kafijas automātu līzingā?

    Pēc iepirkumu groza izveidošanas maksājuma solī atlasiet vienu no pieejamajiem līzinga pakalpojumu sniedzējiem. Pēc pakalpojumu sniedzēja izvēles noklikšķiniet uz pogas "Pirkt", un jūs tiksiet automātiski novirzīts uz līzinga sniedzēja e-pakalpojumu lapu.

    Vai tas palīdzēja?

  • Kā varat saņemt savas preces?

    Veicot pasūtījumu līdz plkst. 16:00 preces varat saņemt: viesbiežāk tajā pašā dienā, ierodoties mūsu veikalā, Rīgā, Omniva pakomātā, nakošajā darba dienā, vai nākošajā darba dienā, kad preces tiek piegādātas ar kurjera palīdzību uz jūsu norādīto vietu. Par sagatavoto pasūtījumu, mēs Jūs informēsim ar e-pasta vēstuli vai sazināsimies telefoniski.

    Vai tas palīdzēja?

  • Kā es zināšu par piegādi?

    Visi sūtījumi tiek piegādāti no 10:00 līdz 20:00. Ar fiziskām personām kurjers pirms piegādes sazināsies telefoniski. Mēs piegādājam pasūtītās preces Rīgā arī Sestdienās.

    Vai tas palīdzēja?

  • Cik maksā piegāde?

    Izvēloties piegādi ar kurjeru (Venipak), bezmaksas piegāde uz jebkuru adresi Latvijā, ja pirkuma summa ir virs 29 EUR. Ja pirkuma summa ir zem 29 EUR, piegādes maksa - 3.00 EUR Izvēloties piegādi ar Omniva or SmartPost pakomātu, bezmaksas piegāde uz jebkuru norādīto pakomāta adresi, ja pirkuma summa ir virs 29 EUR. Ja pirkuma summa ir zem 29 EUR, piegādes maksa - 3 EUR.

    Vai tas palīdzēja?

  • Vai es varu iegādāties preci pie Jums veikalā?

    Jā, protams! Tomēr, par cik mums veikalā ir mazāk preces nekā internet veikalā, mēs ieteiktu vispirms sazināties ar mums, lai mēs varētu atvest Jūs interesējošo preci uz mūsu veikalu, gadījumā, ja tā neatrdodas veikalā, bet mūsu noliktavā.

    Vai tas palīdzēja?

  • Vai viss, kas atrodams Jūsu mājaslapā ir arī uz vietas?

    Lai gan produktu klāsts veikalā ir mazāks nekā tas ir internet veikalā, Jūs esat laipni aicināti sazināties ar mums iepriekš, lai mēs varētu atvest tiesi Jūs interesējošo automātu uz veikalu.

    Vai tas palīdzēja?

  • Vai precei var piemērot papildus atlaides?

    Jā! Iegādājoties produktu komplektus vai vairākus kilogramus kafijas pupiņu, iegūsiet 29% atlaidi. Lielākiem pirkumiem un īpašiem piedāvājumiem sazinieties ar mums.

    Vai tas palīdzēja?

  • Vai Jūs piedāvājat garantiju Jūsu precēm?

    Jā, garantija tiek piedāvāta visiem kafijas automātiem.

    Vai tas palīdzēja?

  • Kāds ir garantijas termiņš? Vai ir iespēja pagarināt garantijas termiņu?

    Privātpersonām tiek piemērota 24 mēnešu garantija uz kafijas automātiem. Juridiskām personām tiek piemērota 12 mēnešu garantija uz kafijas automātiem. Garantijas termiņu ir iespējams pagarināt uz papildus 2 gadiem.

    Vai tas palīdzēja?

  • Ko darīt, ja kafijas automāts ir salūzis?

    Ja ir radušās problēmas ar kafijas automātu, zvaniet Kafijas Draugs un izstāstiet situāciju. Mēs izskaidrosim un palīdzēsim atrisināt problēmu. Ja ar to nebūs līdzēts, tad ir jāsazinās ar kādu no mūsu piedāvātajiem servisa nodrošinātājiem. Skat.: https://www.kafijasdraugs.lv/garantijas-servis/

    Vai tas palīdzēja?