B.U.J - Kafijas draugs

B.U.J

  • Kur es varu iegādāties Jūsu preci?

    Mūsu veikalā, interneta veikalā, pasūtot pa e-pastu, vai pa telefonu.

    Vai tas palīdzēja?

  • Kādi ir apmaksas veidi?

    Skaidrā naudā, Kafijas Draugs veikalā, ar norēķinu karti, skaidrā naudā kurjeram pie piegādes, ar bankas pārskaitījumu (priekšapmaksa, pamatojoties uz izrakstīto rēķinu), ar bankas pārskaitījumu (pēcapmaksa, pamatojoties uz noslēgto sadarbības līgumu un izrakstīto PPR), maksājums internet, vai izmantojot “BankLink” sistēmu – ērts un dross maksājums internet Piesakoties līzingam izmantojot mūsu līzinga partneri.

    Vai tas palīdzēja?

  • Kad un kādas atlaides piemērojamas?

    Pērkot 3-7 kg kafijas pupiņu, piemērojama -5% atlaide, vai pērkot 8 kg un vairāk kafijas pupiņu, piemērojama -10% atlaide.

    Vai tas palīdzēja?

  • Kā varat saņemt savas preces?

    Veicot pasūtījumu līdz plkst. 16:00 preces varat saņemt: viesbiežāk tajā pašā dienā, ierodoties mūsu veikalā, Rīgā, Omniva pakomātā, nakošajā darba dienā, vai nākošajā darba dienā, kad preces tiek piegādātas ar kurjera palīdzību uz jūsu norādīto vietu. Par sagatavoto pasūtījumu, mēs Jūs informēsim ar e-pasta vēstuli vai sazināsimies telefoniski.

    Vai tas palīdzēja?

  • Kā es zināšu par piegādi?

    Visi sūtījumi tiek piegādāti no 10:00 līdz 20:00. Ar fiziskām personām kurjers pirms piegādes sazināsies telefoniski. Mēs piegādājam pasūtītās preces Rīgā arī Sestdienās.

    Vai tas palīdzēja?

  • Cik maksā piegāde?

    Ja vēlaties, lai preces Jums piegādā kurjers uz mājām vai darba vietu, uz jebkuru adresi Latvijā: tas būs bezmaksas, ja groza summa pārsniedz 30 Eur, vai 5 Eur – ja groza summa nesasniedz 30 Eur. Ja vēlaties preces saņemt Omniva pakomātā: tas būs bezmaksas, ja groza summa pārsniedz 30 Eur, vai 1.50 Eur – ja groza summa nesasniedz 30 Eur.

    Vai tas palīdzēja?

  • Vai es varu iegādāties preci pie Jums veikalā?

    Jā, protams! Tomēr, par cik mums veikalā ir mazāk preces nekā internet veikalā, mēs ieteiktu vispirms sazināties ar mums, lai mēs varētu atvest Jūs interesējošo preci uz mūsu veikalu, gadījumā, ja tā neatrdodas veikalā, bet mūsu noliktavā.

    Vai tas palīdzēja?

  • Vai viss, kas atrodams Jūsu mājaslapā ir arī uz vietas?

    Lai gan produktu klāsts veikalā ir mazāks nekā tas ir internet veikalā, Jūs esat laipni aicināti sazināties ar mums iepriekš, lai mēs varētu atvest tiesi Jūs interesējošo automātu uz veikalu.

    Vai tas palīdzēja?

  • Vai Jūsu pirktajām precēm ir garantija?

    Jā, privātpersonām visiem automātiem ir ražotāja garantija 24 mēneši. Jurdiskiem klientiem tas atkarīgs no ražotāja.

    Vai tas palīdzēja?

Neatradi atbildi?

Call +371 20044666