Skip to content

Pasūtīšana

Kā es varu saņemt rēķinu par iegādātajām precēm?
Kā un kur es varu veikt līguma ikmēneša maksājumu?
Vai ir iespējams mainīt maksājuma datumu?
Kādi dokumenti ir nepieciešami, lai izveidotu līzinga pieteikumu?
Kam ir ļauts iegādāties ierīci līzingā?
Kādi ir pieejamie maksājuma veidi?
Es vēlos nomainīt piegādes adresi. Kā to var izdarīt?
Vai ir iespējams mainīt vai atcelt veikto pasūtījumu?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu ([email protected] vai +371 20044666) pēc iespējas ātrāk. Ja Jūsu pasūtījums nav sasniedzis izpildes statusu, tad to ir iespējams mainīt vai atcelt.

Tomēr bieži vien mēs nevaram veikt izmaiņas, jo Jūsu pasūtījums 24 stundu laikā no pasūtījuma brīža tiek sapakots un gaida izsūtīšanu.

Kā es varu zināt, ka mans pasūtījums ir veiksmīgi saņemts?
Es vēlos pievienot papildus informāciju: durvju kodu, papildu saites uz mājas lapas sadaļām, u.t.t. Kur to iespējams izdarīt?
Kā es varu veikt pasūtījumu jūsu interneta veikalā?
Ko man darīt, ja es nevaru atrast sev interesējošu informāciju produkta aprakstā?
Kā es varu izveidot pasūtījumu?

Izsūtīšana & piegāde

Piegādes laiki svētku izpārdošanas laikā
Es vienmēr nokavēju piegādi. Ko man darīt?
Ko darīt, ja mans pasūtījums piegādes laikā ticis sabojāts?
Es saņēmu nepareizo preci. Ko man darīt?
Ko darīt, ja neesmu saņēmis pasūtījumu?
Kurās vietās iespējams piegādāt pasūtījumu?
Kādā laikā tiks piegādāts mans pasūtījums?
Vai es tikšu informēts pirms piegādes?
Vai ir iespējams izsekot sūtījumu?
Cik ilgā laikā tiks piegādāts mans pasūtījums?
Kādi ir iespējamie piegādes veidi un laiki?
Kāda ir piegādes maksa?
Vai jūs veicat izsūtīšanu uz vairākām adresēm?

Atgriešana

Kad es saņemšu atmaksu?
Vai jūs veicat preces atgriešanu?
Es atgriezu pasūtījumu. Kā es zināšu, ka paciņa ir nonākusi pie jums?
Cik maksā preces atgriešana?

Garantija & remonts

Kādos gadījumos klientam ir jāsedz garantijas remonta izmaksas?
Kas notiek, ja mans kafijas automāts beidz darboties pēc garantijas beigām?
Cik ilgi notiek garantijas remonts?
Kur man vērsties, ja nepieciešams garantijas remonts?
Vai jūs piedāvājat garantiju?

Kafijas automāta apkope

Ar ko kafijas automātu tīrīšanas tabletes atšķiras no atkaļķošanas līdzekļiem?
Cik bieži būtu jātīra kafijas automāts?
Vai universālie tīrīšanas līdzekļi ir piemēroti manam kafijas automātam?
Cik bieži nepieciešams tīrīt piena sistēmu ar antibakteriālu šķidrumu?
Kā kopt automātisko kafijas automātu?

Citi jautājumi

Vai cenas atšķiras juridiskām personām un fiziskām personām?
Vai visi produkti, kas atrodas interneta veikalā, ir pieejami arī veikalā?
Vai ir pieejamas arī īpašas atlaides?