Mēs nosūtīsim rēķinu uz jūsu norādīto e-pastu. Elektroniskais rēķins kalpo arī kā garantija. Turklāt, ja jūs esat izveidojis kontu un veicis pasūtījumu www.kafijasdraugs.lv interneta veikalā, rēķinus būs iespējams atrast savā lietotāja profilā.
Saskaņā ar līzinga kompānijas norādījumiem, maksājumu iespējams veikt ar tiešo debetu; tiešsaistē, skaidrā naudā, bankas filiālē, līgumā norādītajam bankas kontam. Svarīgi: iemaksa jāveic uzņēmumam, ar kuru esat noslēdzis līgumu.
Līguma veidošanas brīdī iespējams izvēlēties vispiemērotāko mēneša apmaksas datumu. Svarīgi: pēc līguma parakstīšanas datumu nav iespējams mainīt.
Līzinga pieteikumu iespējams izveidot uzrādot personu apliecinošu dokumentu: Latvijas Republikas pasi vai ID karti vai pastāvīgās uzturēšanās atļauju Latvijas Republikā (tam var pievienot citas valsts pilsonības ierakstu).
To var izdarīt tikai pieaugušie, kuriem ir derīga ID karte, Latvijas pilsoņa vai Eiropas Savienības dalībvalsts pase, un kam ir regulāri ienākumi.
Jūs varat norēķināties ar skaidru naudu, veikt maksājumu internetā izmantojot internetbanku, maksājumu karti, ar bankas pārskaitījumu vai arī maksāt kurjeram skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī (bez papildus maksas). Kā arī mēs piedāvājam līzinga apmaksas iespējas.
Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu ([email protected] vai +371 20044666) pēc iespējas ātrāk. Ja Jūsu pasūtījums nav sasniedzis izpildes statusu, tad ir iespējams nomainīt piegādes adresi. Tomēr bieži vien mēs nevaram veikt izmaiņas, jo Jūsu pasūtījums 24 stundu laikā no pasūtījuma brīža tiek sapakots un gaida izsūtīšanu.
Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu ([email protected] vai +371 20044666) pēc iespējas ātrāk. Ja Jūsu pasūtījums nav sasniedzis izpildes statusu, tad to ir iespējams mainīt vai atcelt.
Tomēr bieži vien mēs nevaram veikt izmaiņas, jo Jūsu pasūtījums 24 stundu laikā no pasūtījuma brīža tiek sapakots un gaida izsūtīšanu.
Līdz ko mūsu maksājumu sniedzējs apstrādās Jūsu pasūtījumu, uz Jūsu e-pastu (kas tika norādīts pirkuma veikšanas brīdī) tiks nosūtīts apstiprinājums.
To iespējams izdarīt pasūtījuma komentāru sadaļā, kad apmaksas brīdī tiek izvēlēts piegādes veids. Laukuma nosaukums ir “Pasūtījuma piezīmes”.
Vienkārši atlasiet preces, kuras vēlaties iegādāties, pievienojiet tās savam iepirkumu grozam. Pārejiet uz apmaksas veikšanu, aizpildiet informāciju par sevi, ievadiet apmaksas datus. Pirms pasūtījuma veikšanas ir noderīgi izveidot profilu “Kafijas Draugs” mājas lapā. Tādā veidā būs iespējams aplūkot pirkumu vēsturi, izprintēt rēķinu vai saglabāk kontaktinformāciju.
Sazinieties ar mums telefoniski (+371 20044666), rakstot e-pastu ([email protected]) vai apmeklējiet kādu no mūsu veikaliem Rīgā. Mēs ar prieku atbildēsim uz visiem jūsu jautājumiem!
Izveidot pasūtījumu var mūsu interneta veikalā, sazinoties ar mums telefoniski (+371 20044666), rakstot uz e-pastu ([email protected]) vai apmeklējot kādu no mūsu veikaliem Rīgā.
Mūsu mērķis ir pēc iespējas ātrāk nosūtīt pasūtījumus klientiem. Tomēr, ņemot vērā pieaugošo pārdošanas apjomu, svētku laikā piegādes laiks var tikt pagarināts.
Lai gan lielākā daļa pasūtījumu joprojām tiek nosūtīta laikā, dažu pasūtījumu nosūtīšana var aizņemt līdz pat 2-4 papildu darba dienām.
Jau iepriekš pateicamies ne tikai par jūsu pastāvīgo uzticību Kafijas Draugam, bet arī par jūsu pacietību!
Ja pasūtījuma saņemšana bija neveiksmīga, lūdzu, sazinieties ar piegādes pakalpojumu dienestu un norunājiet otru piegādes datumu. Ja pasūtījums netiek saņemts noteiktā laika periodā, piegādes dienesti to atgriezīs atpakaļ noliktavai un atkārtota nosūtīšana būs iespējama tad, kad pasūtījums būs droši piegādāts atpakaļ noliktavā. Šādos gadījumos atbildīgā persona sazināsies ar Jums un atkārtoti piegādās Jūsu sūtījumu.
Lūdzu, pēc pasūtījuma saņemšanas kārtīgi apskatiet saņemto preci. Ja kāds no produktiem tika sabojāts (vai bojājums būtu redzams vai ne tik labi redzams) piegādes laikā, lūdzu, ziņojiet par bojājumu piegādātājam 14 dienu laikā. Par transportēšanas laikā gūtajiem bojājumiem obligāti jāziņo arī “Kafijas Draugs” 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. To iespējams izdarīt rakstot mums e-pastu uz [email protected] vai zvanot +371 20044666.
Kad klients saņem preci, mēs vienmēr pajautājam, lai viņš pārbauda savu pasūtījumu un salīdzina saņemtos produktus ar interneta veikalā pasūtītajiem. Ja esat pārliecināts, ka saņēmāt nepareizo preci vai arī Jūsu pasūtījumā trūkst preces, lūdzu, sazinieties ar mums rakstot e-pastu uz [email protected] vai zvanot +371 20044666 14 dienu laikā no saņemšanas datuma.
Pēc Jūsu pasūtījuma apstrādāšanas un nosūtīšanas Jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas informāciju. Ja neesat saņēmis e-pastu, lūdzu, pārliecinieties, ka esat pārbaudījis arī surogātpastu. Ja neesat saņēmis izsekošanas kodu, lūdzu sazinieties ar mums rakstot e-pastu uz [email protected] vai zvanot +371 20044666, lai uzzinātu par pasūtījuma statusu.
Mēs iesakām regulāri pārbaudīt izsekošanas informāciju, lai izvairītos no paciņas nosūtīšanas atpakaļ uz noliktavu.
Mēs veicam piegādi visā Latvijā. Lai veiktu piegādi ārzemēs, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu rakstot e-pastu uz [email protected] vai zvanot +371 20044666.
Visi pasūtījumi tiek piegādāti laika posmā no 10:00 līdz 20:00. Sestdienās mēs veicam piegādi pasūtītajām precēm Rīgā.
Jā! Pirms ierašanās kurjers ar Jums sazināsies telefoniski.
Jā! Izsekošanas numurs tiek nosūtīts uz Jūsu e-pastu līdz ko prece tiek izsūtīta no noliktavas. Ja esat izvēlējies saņemt preci veikalā, mēs ar Jums sazināsimies telefoniski vai nosūtot īsziņu, kad prece būs gatava izņemšanai.
Izvēlētās preces pēc apmaksas tiek iepakotas un nosūtītas 1-3 darba dienu laikā. 95% pasūtījumu tiek piegādāti nākamajā dienā!*
Piegādes laiks var tikt pagarināts svētku izpārdošanas laikā. Lai gan lielākā daļa pasūtījumu joprojām tiek nosūtīta laikā, dažu pasūtījumu nosūtīšana var aizņemt līdz pat 2-4 papildu darba dienām.
Svarīgi: Piegādes laiks var atšķirties atkarībā no izvēlētā piegādes veida. Tiklīdz sūtījums ir izsūtīts no noliktavas, tiek nosūtīts izsekošanas kods.
Jūs varat izvēlēties vienu no trīs piegādes veidiem:
Piegāde uz izvēlēto Omniva / DPD pakomātu;Piegāde uz mājām;Jums ir arī iespēja saņemt savas preces tajā pašā dienā un samaksāt par tām jebkurā Kafijas Drauga veikalā.*
*Šis nosacījums ir spēkā tikai tad, ja izvēlētajā veikalā jūsu izvēlētās preces ir pietiekamā daudzumā. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinieties ar veikalu (+371 20044666). Pasūtītās preces var saņemt 2 nedēļu laikā.
Par Jūsu pasūtījuma saņemšanu vai nodošanu kurjeram mēs Jūs informēsim rakstot uz e-pastā vai telefoniski.
Pasūtījumiem, kuru summa pārsniedz 49 EUR, piegāde uz visām Latvijas pilsētām ir bez maksas! Ja pasūtījuma summa ir mazāka par 49 EUR, piegādes maksa ir atkarīga no Jūsu izvēlētā piegādes veida apmaksas brīdī.2.99 EUR – piegāde izmantojot Omniva pakomātu starpniecību3.99 EUR – piegāde ar kurjeru2.99 EUR – piegāde izmantojot Smartpost pakomātu starpniecību Pasūtījumu bez maksas iespējams saņemt arī mūsu veikalos.
Visiem pasūtījumiem uz ārzemēm un attālākos apgabalos valsts teritorijā piegādes maksa ir atkarīga no atrašanās vietas.Piegādes izmaksas uz dažādām valstīm atšķiras. Gadījumos, kad piegādes izmaksas ir paaugstinātas, klients saņems atsevišķu e-pasta vēstuli ar piegādes izmaksu aprēķinu.
Pašlaik mēs nepiedāvājam šādu iespēju. Ja vēlaties, lai Jūsu preces tiktu izsūtīta uz dažādām adresēm, tad jums vajadzēs uztaisīt atsevišķu pasūtījumu katrai adresei.
Kad prece tiks atgriezta, mēs atskaitīsim naudu 14 darba dienu laikā. Mums būs nepieciešams Jūsu konta numurs, vārds un pasūtījuma numurs. Ir svarīgi, ka par atgrieztajām precēm samaksātā nauda tiek atskaitīta uz Jūsu bankas kontu. Naudas atgriešana skaidrā naudā vai izmantojot kurjera pakalpojumus nav iespējama.
Mūsu tirdzniecības ķēde piedāvā 14 dienu atgriešanas iespējas. Tomēr ņemiet vērā, ka prece, ko vēlaties atgriezt, nedrīkst būt lietota un tai jābūt lieliskā stāvoklī. Preci iespējams aplūkot tāpat kā veikalā, bet, lai saņemtu pilnu kompensāciju, preci nedrīkst sākt lietot, uzstādīt vai apvienot preces ar citām precēm pēc piegādes, lai tās kļūtu nešķiramas.
Jūs saņemsiet atmaksu tikai pēc tam, kad prece tiks atgriezta mūsu noliktavai un mēs būsim novērtējuši tās stāvokli (tā ir jānosūta atpakaļ oriģinālajā iepakojumā, kur iekļauti visi piederumi). Ja vēlaties pieprasīt atmaksu, lūdzu, sazinieties ar mums rakstot e-pastu uz [email protected] vai telefoniski +371 20044666. Pēc apstiprinājuma saņemšanas no mūsu klientu atbalsta pārstāvja, prece/-es jānosūta atpakaļ uz “Kafijas Draugs” 7 dienu laikā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegādes izmaksas preces nosūtīšanas laikā netiks segtas.Retos gadījumos, ja prece mums tiek atgriezta nepiemērotā stāvoklī, mēs varam samazināt bojāto preču atmaksājamo summu.
Atgriešanas formu varat aizpildīt šeit Apmaiņas pieteikumu varat aizpildīt šeit
Tiklīdz Jūsu prece nonāks noliktavā un mūsu kvalitātes speciālisti novērtēs tās stāvokli, mēs Jums nosūtīsim e-pastu, lai apstiprinātu atmaksas pabeigšanu.
Ja saņemtā prece ir nekvalitatīva, to iespējams atgriezt bez papildu maksas, iepriekš par to informējot un saskaņojot ar Kafijas Draugs klientu apkalpošanas speciālistiem. Ja prece nav bojāta, bet jūs neesat apmierināts ar pirkumu, jūs varat to atgriezt atpakaļ 14 kalendāro dienu laikā, ja tā atbilst atgriešanas nosacījumiem. Šādā gadījumā tiek piemērota maksa 3,99 € apmērā (šī maksa attiecas uz kurjerpasta pakalpojumiem un netiek piemērota papildu maksa par atgriešanu). Ja prece tiek nogādāta kādā no Kafijas Draugs fiziskajiem veikaliem, atgriešana ir bez maksas.
Garantijas remonta izmaksas būs jāsedz šādos gadījumos:
Ja bojājums ir radies kafijas automāta apkopes neveikšanas dēļ vai, ja ir veikta nepareiza detaļu uzstādīšana/noņemšana;Ja jūsu kafijas automātam vienkārši ir nepieciešama pilnā apkope.
Ja ierīce beidz darboties pēc garantijas perioda beigām, mēs noteikti pieņemsim ierīci un nodosim to uz labošanu mūsu servisa tehniķiem par atsevišķu samaksu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šādos gadījumos remonta izmaksas sedz klients.
Defekta novēršanai parasti ir nepieciešamas 2 līdz 3 nedēļas sākot no dienas, kad ierīce tiek nodota garantijas servisam. Ja izrādās, ka remontam nepieciešama detaļa, kas jāpasūta no ārzemēm, gaidīšanas laiks var tikt pagarināts. Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar mums rakstot e-pastu [email protected] vai telefoniski +371 20044666.
Sazinieties ar “Kafijas Draugs” klientu apkalpošanas nodaļu rakstot e-pastu uz [email protected] vai zvanot +371 20044666 un mēs Jums pastāstīsim, kas ir jādara piesakoties garantijas remontam. Ņemiet vērā, ka ne visas garantijas preces tiek labotas mūsu servisā.
Lelit, Rocket, Nivona, Sage, Bosch, Siemens, Melitta, Gaggia, Saeco, Franke, La Marzocco, Dr. Coffee – kafijas automāta garantijas apkalpošanu rūpējas Kafijas Draugs.
Ja par jūsu kafijas automāta garantijas apkalpošanu rūpējas Kafijas Draugs, aizpildiet veidlapu šeit.
Jā. Lielākajai daļai kafijas automātu tiek piešķirta 2 gadu garantija no ražotāja puses fiziskām personām, kas norādīts arī aprakstā pie konkrēta produkta (produktu aprakstos norādīti standarta noteikumi fiziskām personām, ja nav atsevišķa atzīme). Tomēr dažiem kafijas automātiem mēdz būt arī 1 gada garantija (profesionālie kafijas automāti, pāris pusautomātiski kafijas automātu modeļi, u.t.t. – tas tiek norādīts produkta aprakstā). Pirkuma brīdī ir iespējams iegādāties arī pagarināto garantiju (uz papildus 2 gadiem vai vairāk) iegādājoties kafijas automātu.
Tīrīšanas tabletes ir paredzētas tām kafijas automāta detaļām, caur kurām plūst kafija. Tās noņem visus kafijas atlikumus, eļļas un biezumus.
Atkaļķošanas līdzeklis ir paredzēts tām kafijas automāta detaļām, caur kurām plūst ūdens. Veicot abus šos procesus un veicot kafijas automāta apkopi atbilstoši ražotāja norādījumiem, kafijas automāts darbosies ilgstoši un nevainojami.
Kafijas automāta apkope ir atkarīga no tā, cik bieži tas tiek izmantots. Biežumu iedala šādi:
Ikdienas apkope:Kafijas biezumu tvertnes tīrīšana (tās tilpums ir norādīts produkta tehniskajā aprakstā)Tekņu skalošanaPiena sistēmas tīrīšana
Periodiskā apkope (reizi mēnesī/nedēļā):Pagatavošanas bloka tīrīšana (izņemot JURA kafijas automātus)Piena sistēmas tīrīšana ar antibakteriālu šķidrumu (to iespējams veikt arī biežāk)
Periodiskā apkope (reizi vai divas ik pēc 2 mēnešiem)Kafijas atliekas vajadzētu notīrīt ik pēc 200 pagatavotām tasītēmAtkaļķošanu vajadzētu veikt aptuveni pēc 50-60 litriem, ja netiek lietots ūdens filtrs
Kad runa ir par kafijas automāta apkopi, mēs iesakām konsultēties ar izplatītāju. Universālie apkopes produkti ir piemēroti lielākajai daļai kafijas automātu. Tomēr ir arī atsevišķi zīmoli, kam nepieciešami oriģinālie apkopes līdzekļi to unikālās darbības principa dēļ.
Tāpat kā citām apkopes programmām, arī piena sistēmas tīrīšanas biežums ir atkarīgs no tā, cik bieži tiek izmantots kafijas automāts. Piens ir pārtikas produkts, kam ir īpaši īss derīguma termiņš. Šī iemesla dēļ mēs iesakām tīrīt tās detaļas, kas nonāk saskarē ar pienu, cik bieži vien iespējams. Ja Jūs piena putotāju skalojat zem silta ūdens katru vakaru vai iemērcat to uz nakti un tad notīrat ar antibakteriālu līdzekli, ar to būs pietiekami. Ja neesat veicis ikdienas apkopi pāris dienas, higiēnas nolūku pēc dezinficējiet sistēmu nekavējoties pirms piena dzērienu pagatavošanas.
Mēs esam izveidojuši informatīvu rakstu par to, kā kopt automātisko kafijas automātu. Rakstu iespējams aplūkot šeit: https://www.kafijasdraugs.lv/blogs/kafijas-automata-vadiba-ikdienas-un-neikdienas-apkope/.
Nē, cenas ir vienādas gan juridiskām, gan fiziskām personām.
Nē. Mūsu produktu sortiments veikalos pastāvīgi mainās, tāpēc mēs iesakām noskaidrot vēlamās preces pieejamību mūsu veikalos.
Jā! Īpaša cena tiek piemērota mūsu kafijas komplektiem vai arī, ja tiek iegādātas kafijas pupiņas lielākos daudzumos. Turklāt zem kategorijas AKCIJAS ir iespējams aplūkot visus šī brīža piedāvājumus.
Jūs varat izvēlēties, kuras sīkdatnes mēs varam izmantot. Dažas no tām ir būtiskas, un tās nevar atspējot.
Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas, lai mūsu vietne darbotos bez traucējumiem, un tās nevar atspējot. Tās nesaņem lietotāja identificējošus datus.
Šīs sīkdatnes ļauj mums optimizēt mūsu vietni un pārskatīt vietnes datplūsmas avotus. Šim nolūkam mēs izmantojam Google Analytics platformu. Apkopotie dati neidentificē jūs un netiek nodoti trešajām personām. Piekrītot šīm sīkdatnēm, jūs varēsiet izmantot mūsu tērzēšanas spraudni un saņemt konsultāciju no mūsu konsultantiem.
Nevienam nepatīk reklāmas internetā - īpaši tās, kas ir neatbilstošas. Šīs sīkdatnes ļauj mums noteikt jūsu vajadzības un piedāvāt tikai personalizētus piedāvājumus. Jūs redzēsiet reklāmas arī tad, ja nepiekritīsiet šīm sīkdatnēm, taču tās nebūs atbilstošas jūsu vajadzībām un interesēm.