Kad prece tiks atgriezta, mēs atskaitīsim naudu 14 darba dienu laikā. Mums būs nepieciešams Jūsu konta numurs, vārds un pasūtījuma numurs. Ir svarīgi, ka par atgrieztajām precēm samaksātā nauda tiek atskaitīta uz Jūsu bankas kontu. Naudas atgriešana skaidrā naudā vai izmantojot kurjera pakalpojumus nav iespējama.
Vai atbilde bija noderīga?
02
Es atgriezu pasūtījumu. Kā es zināšu, ka paciņa ir nonākusi pie jums?
Tiklīdz Jūsu prece nonāks noliktavā un mūsu kvalitātes speciālisti novērtēs tās stāvokli, mēs Jums nosūtīsim e-pastu, lai apstiprinātu atmaksas pabeigšanu.
Vai atbilde bija noderīga?
11
Vai jūs veicat preces atgriešanu?
Mūsu tirdzniecības ķēde piedāvā 14 dienu atgriešanas iespējas. Tomēr ņemiet vērā, ka prece, ko vēlaties atgriezt, nedrīkst būt lietota un tai jābūt lieliskā stāvoklī. Preci iespējams aplūkot tāpat kā veikalā, bet, lai saņemtu pilnu kompensāciju, preci nedrīkst sākt lietot, uzstādīt vai apvienot preces ar citām precēm pēc piegādes, lai tās kļūtu nešķiramas.
Jūs saņemsiet atmaksu tikai pēc tam, kad prece tiks atgriezta mūsu noliktavai un mēs būsim novērtējuši tās stāvokli (tā ir jānosūta atpakaļ oriģinālajā iepakojumā, kur iekļauti visi piederumi). Ja vēlaties pieprasīt atmaksu, lūdzu, sazinieties ar mums rakstot e-pastu uz [email protected] vai telefoniski +371 20044666. Pēc apstiprinājuma saņemšanas no mūsu klientu atbalsta pārstāvja, prece/-es jānosūta atpakaļ uz “Kafijas Draugs” 7 dienu laikā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegādes izmaksas preces nosūtīšanas laikā netiks segtas.
Retos gadījumos, ja prece mums tiek atgriezta nepiemērotā stāvoklī, mēs varam samazināt bojāto preču atmaksājamo summu.
Kad prece tiks atgriezta, mēs atskaitīsim naudu 14 darba dienu laikā. Mums būs nepieciešams Jūsu konta numurs, vārds un pasūtījuma numurs. Ir svarīgi, ka par atgrieztajām precēm samaksātā nauda tiek atskaitīta uz Jūsu bankas kontu. Naudas atgriešana skaidrā naudā vai izmantojot kurjera pakalpojumus nav iespējama.
Vai atbilde bija noderīga?
02
Es atgriezu pasūtījumu. Kā es zināšu, ka paciņa ir nonākusi pie jums?
Tiklīdz Jūsu prece nonāks noliktavā un mūsu kvalitātes speciālisti novērtēs tās stāvokli, mēs Jums nosūtīsim e-pastu, lai apstiprinātu atmaksas pabeigšanu.
Vai atbilde bija noderīga?
11
Vai jūs veicat preces atgriešanu?
Mūsu tirdzniecības ķēde piedāvā 14 dienu atgriešanas iespējas. Tomēr ņemiet vērā, ka prece, ko vēlaties atgriezt, nedrīkst būt lietota un tai jābūt lieliskā stāvoklī. Preci iespējams aplūkot tāpat kā veikalā, bet, lai saņemtu pilnu kompensāciju, preci nedrīkst sākt lietot, uzstādīt vai apvienot preces ar citām precēm pēc piegādes, lai tās kļūtu nešķiramas.
Jūs saņemsiet atmaksu tikai pēc tam, kad prece tiks atgriezta mūsu noliktavai un mēs būsim novērtējuši tās stāvokli (tā ir jānosūta atpakaļ oriģinālajā iepakojumā, kur iekļauti visi piederumi). Ja vēlaties pieprasīt atmaksu, lūdzu, sazinieties ar mums rakstot e-pastu uz [email protected] vai telefoniski +371 20044666. Pēc apstiprinājuma saņemšanas no mūsu klientu atbalsta pārstāvja, prece/-es jānosūta atpakaļ uz “Kafijas Draugs” 7 dienu laikā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegādes izmaksas preces nosūtīšanas laikā netiks segtas.
Retos gadījumos, ja prece mums tiek atgriezta nepiemērotā stāvoklī, mēs varam samazināt bojāto preču atmaksājamo summu.
Darba dienās no 10:00 līdz 19:00 mēs sniedzam atbildi nekavējoties
Nosūtīt e-pastu
Darba dienās no 10:00 līdz 19:00 mēs sniedzam atbildi 4 stundu laikā [email protected]
Zvaniet mums
Darba dienās no 10:00 līdz 19:00 mēs sniedzam atbildi nekavējoties +371 20044666
Mēs esam atjaunojuši mūsu sīkdatņu politiku
Izvēlēties opcijas
Izvēlēties opcij. Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Dažas no tām ir obligātas un Jūs bez tām nevarēsiet apmeklēt mūsu mājaslapu. Jūs varat atrast pilno sīkdatņu sarakstu un to mērķi mūsu Privātuma Politika sadaļā.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes, kas uzlabo Jūsu pārlūkošanas pieredzi, pielāgo saturu Jūsu vajadzībām un ļauj mums izsekot un iegūt datus par mūsu vietnes apmeklētības statistiku. Vairāk par sīkdatņu politiku.