TOP kafijas piedāvājums 

B.U.J

Piegādes laiki svētku izpārdošanas laikā

Mūsu mērķis ir pēc iespējas ātrāk nosūtīt pasūtījumus klientiem. Tomēr, ņemot vērā pieaugošo pārdošanas apjomu, svētku laikā piegādes laiks var tikt pagarināts.

Lai gan lielākā daļa pasūtījumu joprojām tiek nosūtīta laikā, dažu pasūtījumu nosūtīšana var aizņemt līdz pat 2-4 papildu darba dienām.

Jau iepriekš pateicamies ne tikai par jūsu pastāvīgo uzticību Kafijas Draugam, bet arī par jūsu pacietību!

Vai atbilde bija noderīga? 2 1

Es vienmēr nokavēju piegādi. Ko man darīt?

Ja pasūtījuma saņemšana bija neveiksmīga, lūdzu, sazinieties ar piegādes pakalpojumu dienestu un norunājiet otru piegādes datumu. Ja pasūtījums netiek saņemts noteiktā laika periodā, piegādes dienesti to atgriezīs atpakaļ noliktavai un atkārtota nosūtīšana būs iespējama tad, kad pasūtījums būs droši piegādāts atpakaļ noliktavā. Šādos gadījumos atbildīgā persona sazināsies ar Jums un atkārtoti piegādās Jūsu sūtījumu.

Vai atbilde bija noderīga? 0 0

Ko darīt, ja mans pasūtījums piegādes laikā ticis sabojāts?

Lūdzu, pēc pasūtījuma saņemšanas kārtīgi apskatiet saņemto preci. Ja kāds no produktiem tika sabojāts (vai bojājums būtu redzams vai ne tik labi redzams) piegādes laikā, lūdzu, ziņojiet par bojājumu piegādātājam 14 dienu laikā. Par transportēšanas laikā gūtajiem bojājumiem obligāti jāziņo arī “Kafijas Draugs” 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. To iespējams izdarīt rakstot mums e-pastu uz [email protected] vai zvanot +371 20044666.

Vai atbilde bija noderīga? 0 0

Es saņēmu nepareizo preci. Ko man darīt?

Kad klients saņem preci, mēs vienmēr pajautājam, lai viņš pārbauda savu pasūtījumu un salīdzina saņemtos produktus ar interneta veikalā pasūtītajiem. Ja esat pārliecināts, ka saņēmāt nepareizo preci vai arī Jūsu pasūtījumā trūkst preces, lūdzu, sazinieties ar mums rakstot e-pastu uz [email protected] vai zvanot +371 20044666 14 dienu laikā no saņemšanas datuma.

Vai atbilde bija noderīga? 1 0

Ko darīt, ja neesmu saņēmis pasūtījumu?

Pēc Jūsu pasūtījuma apstrādāšanas un nosūtīšanas Jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas informāciju. Ja neesat saņēmis e-pastu, lūdzu, pārliecinieties, ka esat pārbaudījis arī surogātpastu. Ja neesat saņēmis izsekošanas kodu, lūdzu sazinieties ar mums rakstot e-pastu uz [email protected] vai zvanot +371 20044666, lai uzzinātu par pasūtījuma statusu.

Mēs iesakām regulāri pārbaudīt izsekošanas informāciju, lai izvairītos no paciņas nosūtīšanas atpakaļ uz noliktavu.

Vai atbilde bija noderīga? 1 0

Kurās vietās iespējams piegādāt pasūtījumu?

Mēs veicam piegādi visā Latvijā. Lai veiktu piegādi ārzemēs, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu rakstot e-pastu uz [email protected] vai zvanot +371 20044666.

Vai atbilde bija noderīga? 6 10

Kādā laikā tiks piegādāts mans pasūtījums?

Visi pasūtījumi tiek piegādāti laika posmā no 10:00 līdz 20:00. Sestdienās mēs veicam piegādi pasūtītajām precēm Rīgā.

Vai atbilde bija noderīga? 7 4

Vai es tikšu informēts pirms piegādes?

Jā! Pirms ierašanās kurjers ar Jums sazināsies telefoniski.

Vai atbilde bija noderīga? 3 0

Vai ir iespējams izsekot sūtījumu?

Jā! Izsekošanas numurs tiek nosūtīts uz Jūsu e-pastu līdz ko prece tiek izsūtīta no noliktavas. Ja esat izvēlējies saņemt preci veikalā, mēs ar Jums sazināsimies telefoniski vai nosūtot īsziņu, kad prece būs gatava izņemšanai.

Vai atbilde bija noderīga? 2 4

Cik ilgā laikā tiks piegādāts mans pasūtījums?

Izvēlētās preces pēc apmaksas tiek iepakotas un nosūtītas 1-3 darba dienu laikā. 95% pasūtījumu tiek piegādāti nākamajā dienā!*

* Piegādes laiks var tikt pagarināts svētku izpārdošanas laikā. Lai gan lielākā daļa pasūtījumu joprojām tiek nosūtīta laikā, dažu pasūtījumu nosūtīšana var aizņemt līdz pat 2-4 papildu darba dienām.

Svarīgi: Piegādes laiks var atšķirties atkarībā no izvēlētā piegādes veida. Tiklīdz sūtījums ir izsūtīts no noliktavas, tiek nosūtīts izsekošanas kods.

Vai atbilde bija noderīga? 11 9

Kādi ir iespējamie piegādes veidi un laiki?

Jūs varat izvēlēties vienu no trīs piegādes veidiem:

Piegāde uz izvēlēto Omniva / DPD pakomātu;
Piegāde uz mājām;
Jums ir arī iespēja saņemt savas preces tajā pašā dienā un samaksāt par tām jebkurā Kafijas Drauga veikalā.*

*Šis nosacījums ir spēkā tikai tad, ja izvēlētajā veikalā jūsu izvēlētās preces ir pietiekamā daudzumā. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinieties ar veikalu (+371 20044666). Pasūtītās preces var saņemt 2 nedēļu laikā.

Par Jūsu pasūtījuma saņemšanu vai nodošanu kurjeram mēs Jūs informēsim rakstot uz e-pastā vai telefoniski.

Vai atbilde bija noderīga? 33 2

Kāda ir piegādes maksa?

Pasūtījumiem, kuru summa pārsniedz 39 EUR, piegāde uz visām Latvijas pilsētām ir bez maksas! Ja pasūtījuma summa ir mazāka par 39 EUR, piegādes maksa ir atkarīga no Jūsu izvēlētā piegādes veida apmaksas brīdī.
2.99 EUR – piegāde izmantojot Omniva pakomātu starpniecību
3.99 EUR – piegāde ar kurjeru
2.99 EUR – piegāde izmantojot Smartpost pakomātu starpniecību Pasūtījumu bez maksas iespējams saņemt arī mūsu veikalos.

Vai atbilde bija noderīga? 101 5

Nevarat atrast atbildi? Sazinieties ar mums

Uzrakstiet mūsu speciālistam

Darba dienās no 10:00 līdz 19:00 mēs sniedzam atbildi nekavējoties

Zvaniet mums

Darba dienās no 10:00 līdz 19:00 mēs sniedzam atbildi nekavējoties +371 20044666